1:a april

Friday! ännu en vecka har passerat och denna vecka har inte alls känts bra eller de händer saker som man inte alls orkar med. Glad att denna vecka är slut får se hur de blir på måndag men men nu blir det iallafall helg och dem sa att det skulle bli varmare till helgen men så som det ser ut nu lär det vara kasst väder.

Vet ni idag var det ett barn som drog ett april skämt mot mig. Jag kom imorse via ingången barnen lämnas o hämtas vid och barnen stod där och klädde på sig så var det en flicka på 4 år, E. som sa att på vägen till förskolan hade hon sett en giraff som satt och sola och jag reagerade inte riktigt mer än jaha oj de va väll häftigt så sa hon APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL, haha asso jag var inte beredd på att ett barn skulle dra ett april skämt haha men de va kul :D. Jag såg de inte komma jag trodde de bara var ett vanligt påhitt men nu när jag sitter här så kom jag på att solen inte ens var framme idag haha!

Sitter här mätt och glad att det är helg :)
Jag är ju inne nu på att äta mycket omega3 så jag har börjat äta tonfisk och morsan hade köpt jätte god tonfisk på burk, smakade inte ens tonfisk, tonfisken låg tillsammans med basilika och tomatsås. Jätte gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0