3/4-11 20:03

Jag har glömt att säga att jag fått skattepapprena i veckan och jag kommer att få betala tillbaka 7-800 kr minns inte exakta beloppet. Men de är första gången för mig, och de roligaste var nog att jag haft en magkänsla att jag skulle få göra det så de bevisar bara att min magkänsla ärbäst, brukar ha rätt när jag verkligen känner de i kroppen.
Kom på att jag glömt att skriva att jag träffa på Camilla igår kväll på konsum i örnsberg, har inte sett henne på år och dar känns de som iallafall men fastnade en kort stund med henne och hennes kille utanför konsum. Det var väldigt kul att träffa henne, trist att allt bara rann ut i sanden eller hur man ska beskriva det.

Idag vart inge vettig dag, drog iväg och köpte cigg bara sen har det varit lite små städning och en massa slappande. Har i och för sig fixat lunch för imorgon, jag försöker satsa på nyttigare måltider än det som serveras.
Nej nu blir det ut och rasta Noddy, kanske skriver en truddelutt innan eller efter big brother finalen ikväll

bye the way jag hoppas Vanessa åker ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0