4/4-11 19:33

Hemma efter en någolunda bra arbetsdag, solen kom fram på eftermiddagen så det gjorde så att humöretåkte på topp :). Drog hur som helst efter jobbet och träna dock kände jag mig stressad eftersom sebbe ringde och stressa mig, han ville låna pengar. Men vart lite mer än 1 timmes träning, träffade på Camilla och hennes mamma i Centrum i väntan på att brorsan och hans brud skulle komma :)

Nu har jag ätit, morsan köpte dock micro mat så de var inge nyttigt men men. Ska ut med hunden om ett litet tag sen ska jag deklarera åt morsan, morsans kompis och för mig själv..JÄTTE kul. Alla får pengar tillbaka medans jag får betala tillbaka :P


Kommentarer
Postat av: buffu

Jag får inte heller några pengar tillbaka, inte ännu i vilket fall ;P

2011-04-04 @ 22:23:05
Postat av: M

meh.. har du några pengar kvar da från när du jobba?

2011-04-05 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0