bakis

Sitter här framför datorn helt seg och sliten, drog ut igår och möte Lotta för att ta en stilad bärs på uteservering samt att hon skulle äta. Mötte upp henne vid 15 slaget och kvällen slutade vid 12, många timmar igång och de var ingen stilad en elr 2 öl som de var tänkt utan de blev en del men men det var nice :) sitta på uteserveringen är så nice så här dags på året, satt idag med dock var det bara för att äta och dricka en KALL coca cola, så jäkla gott ! :)

nu ska jag ut och rasta hunden sen blir det bara en lång dusch sen blir det bara att varva ner totalt och försöka sova. var uppe vid 6 idag och fråga mig inte varför jag var det utan vaknade av mig själv (kändes som allt snurra) så ska gå in i snooz läge tills jag deckar, öppnar imorgon så blir inge sov morgon

p'Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0