sooool

Har inte varit aktiv då jag helt enkelt inte velat/orkat så nu antar jag väll att det är dags igen att komma igång.. Solen skinner och de är varmt och härligt ute dock e jag små röd i ansiktet och på bröstkorgen men de brukar jag vara så här års när solen är stark och skiner på.. speciellet när jag jobbar på förskola och man är utomhus mesta dels utav dagen. Kanske borde satsa på solskydd då jag vet att de är ett återkommande "problem" varje år men varje år har jag tänkt äsch de fixar jag sen men inte har de blivit av haha. Förra året oljade jag och några till in sig med sol olja på jobbet och stekte. Sprang igenom vatten spridaren till och från med barnen :) i år blir vi borta på Mullegården under sommarförskole perioden, trevligt med omväxling men som man säger
"borta bra men hemma bäst"


Kommentarer
Postat av: buffu

Skit i solkrämen, lite röd bränna är bara klädsamt :)

2011-04-19 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0