27-1-11 - 22:00

Sitter och kollar på 4an, de visar svensk maffia. Samt så sitter jag och kollar nya tränings repetitioner så jag inte tränar samma varje gång, utan blir varierad. Väntar bara på att bli frisk, får hoppas det går fort för jag klarar verkligen inte av att vara sjuk...blir rastlös..

tillbaka till svensk maffia, jag fattar inte varför folk går med i gäng, jag är så anti sådana ting så det inte är sant och skulle verkligen vilja ha en riktigt förklaring. Blir rent utav förbannad när jag ser sådana program och när jag blir påmind om att sådant ens finns ! Varför väljer man att gå med i ett gäng och hamna i skit situationer? vilken vettig människa skulle sätta sig själv i sådana problem? Tänker inte dem på sina familjer/vänner? Är man så ensam i världen att man väljer dåligt sällskap? jag förstår verkligen inte, skulle vilja ha en rikigt förklaring sedan kan jag kanske ändra mina tankar men inte innan dess..

nej nu ska jag göra mig i ordning inför morgon dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0