27januari - 13:58

inte skrivit på ett tag då jag har blivit sjuk, har inte orkat.. sitter hemma nu efter att ha druckit/ätit massa isbitar. Om ni inte förståt vad jag är för sjuk så har jag ont i halsen, ena halsmandeln är dubbla sin storlek och smärtar som bara den och eftersom det är virus får man ingen medicin såååå jag får bedöva med massa is och glass vilket kanske har sin positiva sida i de hela .. en bra ursäkt till att äta glass ;).

så hitills har jag bara smsat med lotta och nu med tove samt tvättat håret så med andra ord har jag bara latat mig, ska till jobbet imorgon. Öppnar så de är inte så lång arbetsdag får sluta tidigt :) ska dra och handla isglass senare ikväll så jag kan ta med mig imorgon till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0