30/1 13:52

 vill ha sommar nuuuu, jätte skönt att solen lyser men vill ha sommar nu så man slipper gå i vinterkläder.. dags snart att beställa vårkläder iofs alltid ngt bra med de iallafall :D.


ssssssssooooooooooooommmmmmmmmaaaaaaaaaarrrrrrr

är trött på att vara sjuk nu, har fortfarande lika ont i halsen och det driver mig till vansinne..klarar inte av att vara sjuk för jag vet att jag inte kan vara särsklid aktiv för då kan de ta längre tid men samtidigt klarar jag inte av att bara sitta och uggla dag in och dag ut..men men får sätta mig nu och uggla för jag är extremt trött men lägger jag mig nu så kommer jag inte somna i tid inatt så jag får sickta på att lägga mig något tidigare idag så kanske det kompenserar.. ska kolla på my big fat diet elr vad programet heter, antar att syrran ska kolla på det med för hon bad mig väcka henne fem i 2 så de är väll därför..
 
by the way sitter och lyssnar på Your song - Billy Paul
med andra ord fritidsresors reklam sång haha..fast jag lyssnar på hela inte genom deras reklam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0