Back on track

Nu är julledigheten slut och latheten måste försvinna. De är nog inte bara jag som slappat och ätit en massa under julen och även fått i sig en del alkohol och läsk men nu sätter träningen igång igen. Drog och tränade idag med Isa dock kände hon sig dålig så vart en lätt träning förutom då hon kom på att hon kan spela personlig tränare åt mig så hon tog kol på mig, mina lår, rumpa och mage bultar och värker som bara den men det är bra, tecken på effektiv träning ;)


Nu blir de bara en dusch och lite varva ner vid datorn o tvn innan man ska gå och lägga sig :)

          ( när ni går upp imorgon och tycker det är svårt att komma upp ur den bekväma sängen, tänk på lilla mig som säkerligen kommer ha världens träningsvärk )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0