helgens stunder

Denna helg började med en lugn fredag utav att bara sitta hemma och mysa. Igår blev jag först bjuden hem till sebbe min bror och hans tjej Billie, drack lite vitt vin och åt kyckling a la Sebbe. Vem kunde tro att han kunde laga, han brukar alltid ha så brottom med maten, han kan till och med äta rå köttfärs utan att hans mage vänder ut och in. En annan skulle ju bara hugga i magen utav ens att tänka tanken. Nej men iallafall maten var god och sällskapet var trevligt :).
yummie


Fick skjus hem sen från sebbe och började göra mig i ordning, matlukten satte sig på kläderna så ville byta innan jag drog hem till Sanne och festade, fortsatte dricka lite vin där också, haha.
 De var jätte trevligt och hon har en väldigt fin och mysig lägenhet. Va en bra bit att gå från tunnelbanan men de kallas väll för gratis motion..
Lotta den jäveln gick helt plötsligt och la sig utan att säga något så var ju självklart tvungen att ta bild dock blev bilden små suddig.
deckad lotta

sanne och jag suddig bild men det är lindbom in action på crosstranier 



Kom hem sent inatt och blir väckt utav att telefonen ringer och jag var tvungen att gå upp då jag sagt att jag skulle med på motorcykelmässan i älvsjö, men det var de värt, kul att se alla olika motorcyklar,moppar, elcykel osv.. skulle velat sätta mig på flera stycken bara för att känna hur det känns men var för feg att jag skulle tappa balansen och välta någon monter haha, balans sinnet är inte på topp än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0