mör i låren och rumpan

Nu är jag hemma igen efter ett tränings pass, helt slut i mina lår/rumpa och måste säga också mina biceps men de måste vara från igår.. Jag och Isa drog iväg och åt på Diset efter träningen för magen kurra som bara den men de va nice att bara sätta sig ner och koppla av.
Om en stund ska jag hjälpa morsan förbereda en hel kyckling, har aldrig tillagat en kyckling dessutom inte en hel så nu är det väll dags att lära sig antar jag.

Marielle
Marielle, träffade på henne idag..hon hade kört Bodypumpen när vi kom

Isa
Isa efter att vi hade kört PT :)



Jag glömde berätta att jag köpte igår en väst med reflexer och lampa till min hund, lampan kan blinka jätte fort, vanligt och lysa så nu syns han hela tiden när vi är ute så slipper man oroa sig att han helt plötsligt ska hoppa ut i gatan och så ser ingen honom..
missförstå mig inte, brukar inte ha han löst men har ett löpkoppel som till låter honom gå ca 5-8 m ifrån en och nu är det så mycket löpande tikar så han går bara efter alla dofter och struntar i hur eller vart han går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0