power walk

Inte gjort så mycket sen sist jag skrev, jobbat och tränat bara typ..Jag och Isa har fått vårat träningsprogram nu så vi har börjat följa det dock känns det som att de är kort program så vi får fylla ut lite nästa gång. Skulle gått ut igår med Lotta men vi bangade, ingen annan var på för att gå ut så får se om man går ut idag eller inte.

Har precis varit ute och power walkat med Noddy min hund, känner mig helt grym fast jag är förkyld men det var så skönt och inte mycket folk ute på en lördag morgon bara de som har hund förstås..vi gick genom hela örnsberg bort mot aspuddsparken osv. vi var inte ute så länge men vi gick väldigt fort under en halv timme, hann bli svettig på ryggen iallafall haha.

Nu ska jag dricka lite kaffe och leta fram min nässpray :)

min plutt höst 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0