Seg dag

Min mage gör så fruktansvärt ont, magkatarr.. Kan ändå inte låta bli att dricka kaffe och minska ner på stressen försöker jag hela tiden men är så mycket som måste göras hela tiden som inte går att ignorera men men får väll ta tag i sakerna innan magen blir värre.

Hur det går med läsk drickandet måste jag faktiskt säga att jag inte druckit en enda droppe! jag är själv chockad över det men glad :D. Maria trodde jag inte skulle klara mig längre än till idag men chi fick hon :P iofs är inte dagen slut än så mycket kan hända tills dess..

JAG ÄR LEDIG IDAG JIPPIEEEEEEEEEEE ! men jobbar imorgon vilket är ändå skönt då det knappt kommer vara några barn på hela stugan, hinner fixa och dona innan alla kommer tillbaka. Om några veckor kommer en till avdelning öppnas så vi kommer bli 5 avdelningar vilket kommer troligen bli trångt men säkert trevligt med nya kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0