Vår känsla

Äntligen hemma, har varit så trött idag. Men tvingade iväg mig själv till sats och träna. Tränade dock bara 45-50 min på övre delen av kroppen..Lår/ben får vila.

Är det bara jag eller har de inte känts som vår? både igår och idag, särskilt när solen sken upp mitt på dagen :) vet dock att de kommer bli minusgrader igen vilket inte alls känns kul. Det är jätte trevligt och kul med snö men nu börjar jag tröttna ordentligt, vill ha vår. Vill att det ska börja bli ljusare nu så man inte blir seg redan där vid 4 tiden bara för att man ser att de blivit mörkt..


Kommentarer
Postat av: buffu

Jo, det känns fan som vår med 22 plus ;).

2011-01-12 @ 05:28:52
Postat av: M

haha F U bara för du slappar i utlandet :P

2011-01-12 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0