veva med armarna

Känns som att det är fredag idag, som att man är ledig imorgon men neej de är bara torsdag idag och har en seg dag imorgon framför mig. Hoppas tiden rullar på och klockan blir fort halv 5 så jag kan dra från jobbet och träna för att sedan komma hem och sjunka ihop o bara lata mig. Ska träna med Isa på lördag så är inge bra idé att gå ut på fredagen ändå..Måste säga att jag känner mig lite seg i bröst/arm musklerna efter träningspasset med Marielle och Patrik, iallafall idag när jag skulle veva med mina armar och göra en stor rund sol i luften.

Nej nu ska jag gå och tvätta bort smink osv.

har inge vettigt att säga så jag säger godnatt redan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0