21/3-11 20:08

Idag gick tiden långsamt, kändes som att man aldrig skulle sluta idag. men men slutade till slut och drog och möte Tove så gick vi och tränade, vart inte likadant som när man själv tränar men de är alltid roligare att ha sällskap :)
Ska kanske dra och träna med Linn imorgon och har även bestämt att Tove ska med.
Nu har jag iallafall ätit och ska ut med hunden sen blir de en dusch och lite tv tittande med syrran o hennes grabb.
Blir nog att jag lägger mig tidigt ikväll för att jag öppnar imorgon så måste ju ha någon energi

p'Z


Kommentarer
Postat av: buffu

Överge tv:n :P, bara massa reklam och skit, kolla ppå nätet istället ;)

2011-03-23 @ 01:32:25
Postat av: M

jo jag brukar kollapå nätet förutom vissa saker plus de är mysigare o titta på tv när man är i sällskap elr? haha :P

2011-03-30 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0