24/3-11 19:18

Nu har jag beställt telefon, blev en iphone så får se om man blir nöjd :).

Idag stängde jag på jobbet så jag valde att inte dra iväg att träna. Får bli en vilodag idag, tränade mån,tis och onsdag så de gör inte så mycket. Lördags var det lite blandat då jag drog och tränade med tove men i tisdag vart de kondition, ben och mage. Igår var det ett kort pass med kondition och mage bara.
Vart förresten inge träning med varken linn eller tove i tisdags, linn mådde dåligt och tove var bara lat helt enkelt men men :)

Nu längtar jag till att ha en telefon, har morsans lur och de är verkligen old school, finns inte ens T9 eller jag hittar inte det på telefonen iallafall..men huvudsaken att man kan smsa och ringa. Har dock inga nr typ så om folk får ett sms med Vem eller att jag inte svarar så är det bara att smsa tillbaka och säga vem det är så hör jag av mig när jag kan.

Nu blir det lite big brother tittande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0