27/3-11 20:36

Nu är man på benen igen dock har jag inte gjort något särskilt idag vilket är i sig väldigt skönt. Imorgon är det kvällsmöte på jobbet så det är bra att ladda upp med energi. Ikväll är det big brother live och de är Vanessa och Roza som är nominerade denna vecka. Egentligen hoppas jag på att det är Roza som åker ut för att hon har betet sig så pinsamt åt efter att Nicky åkte ut men Vanessa har börjat gå mig på nerverna då hon inte gör något så hoppas hon åker ut by the way den nya bruden madde lär ju ställa till med lite drama :) hoppas hon berättar för annie vad hon och patrik gjorde inne i harem rummet :D. Vill att de ska hända mer saker hihi.

Nu har jag ätit lite glass och nu väntar jag på att big brother ska börja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0