28/3-11 19:57

Nu är jag hemma efter ett APT möte, och jag känner mig fortfarande klar i huvudet. Men de är för att de fortfarande är LJUST ute när man ska hem och det gör så stor skillnad !
Hittade en annan möjlighet att ta sig hem på, brukar ta den röda bussen men den slutar åka hela vägen vid halv 7 så de blir en promenad efter halva bussfärden dessutom fel del utav hägersten. Jag kan istället ta blå buss till fruängen och ta tuben till åsen och promenera en bit och det gick fortare än jag trodde. Men ska i och för sig börja cykla så fort isen försvinner har tyvär inga bra bromsar på cykeln, inte längre iallafall hihi. Och eftersom jag vurpa förra året en eller 2 gånger..haha!

Nu ska jag hoppa in i badrummet, har nämligen lyxen med att mamma gick ut med Noddy åt mig :)



p'Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0