7/3-11 19:10

Hemma efter en seg arbetsdag, eller snarare händelserik dag så man blivit seg. Att jobba på förskola kan verka lätt men det är verkligen intensivt på alla nivåer. Men jag kan nog säga att måndagar brukar alltid vara tuffast för då har alla barn laddat upp med energi under helgen och man själv har laddat ur under helgen :P

Drog och tränade idag efter jobbet i ca 1 timme, lite kondition, ben och mage. Vart lite rygg men inte så mkt att jag känner av det. Jag har ju inte tränat på en månad och jag kände verkligen av det idag, konditionen sög förut gissa hur den var nu..... Men får komma igång igen och bygga upp det man förlorat. Imorgon är det föräldra träff aka föräldra möte så kanske inte blir någon träning. Slutar dock tidigt så om jag inte måste förbereda innan så blir det ett träningspass innan mötet.

Nu ska jag lata mig lite framför tvn och sedan ut på en promenad med vovven :)


Kommentarer
Postat av: buffu

3 inlägg på en vecka, back in shape? ;P



2011-03-08 @ 12:47:05
Postat av: M

haha jaa elr någolunda ialf haha, ska försöka mig på detta igen :P

2011-03-08 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0