8/3-11 20:07

Idag var en lång dag, öpnnade idag så var uppe innan tuppen idag och tro mig det är tråkigt att öppna. Ialf när jag öppnar för barnen kommer inte för än vid 7 tiden och vi öppnar halv 7. Mina kollegor säger att de är vissa barn som är där prick halv 7 men har hitills inte hänt mig än men kanske är tur det eftersom min buss kommer och går som den känner för oftast.. Men ialf lång dag idag med både öppning och föräldraträff så ag slutaade vid 2, drog iväg och träna en stund och drog tillbaka till jobbet för att varva ner och fixa och dona lite innan alla föräldrar droppade in. Var lite nervös om jag ska vara ärlig inför mötet, mina avd. kollegor var också det men nu efteråt så tycker vi alla att det var ett bra möte, roligt och trevligt :).

Nu har jag ätit och ska ut med hunden alldeles strax.. vill att min mobil ska laddas upp lite vilket verkar inte gå.. min lur har ju gått sönder men har fortfarande inte bestämt vilken mobil jag vill köpa :/.. ingen verkar bra, inte för mig ialf..kanske för kräsen :P

men men p'Z


Kommentarer
Postat av: buffu

Köp inte en Iphone ;)

2011-03-08 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0