dålig alkohol vana

Ni skulle ha sett mig imorse, jag önska att jag var i big brother huset så de skulle funnits en kamera.. jag vaknade upp och de tog en stund för mig o fatta att jag var hemma. Vart nog för mycket igår fast jag mådde inte dåligt utan de slog väll till under natten när jag sov elr när jag vaknade. Mådde både illa och allt bara snurra samt att jag var full när jag vaknde haha. Förr tålde man mer eller så kan de vara att jag inte alls festar o sånt som förr så kroppen är inte van. Kvällen började med att jag mötte upp Linn så drog vi till bagis och köpte med oss kina mat så satt jag Lotta, Linn och Sanne snacka skit, åt mat och drack vin :)
Vi hamnade sen på ojojoj och sedan på Soft.

jag o linn då vi fira min födelsedag i början på sommaren

  

Som ni vet har jag stenlders lur utan kamera så har inga bilder men kan ladda en gammal bild istället.
juste skulle ju dragit på dagskryssning men brorsan hade ringt igår men har inga nr så skciakde vem men fick svaret imorse så  då var de för sent, hade inte varit något roligt sällskap iallafall haha. Kanske rolig att se på men inte att umgås med :P

Nu har jag ätit något iallafall och har klunkat i mig kolsyrat citrus vatten men vill verkligen ha coca cola men får bli senare när jag samlat krafterna.

Nu blir det lite mer slappning framför tvn o lite datorn.

                                                                                                      - p'Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0