Hunden drog sig loss

Hemma efter en kvälls promenad med Noddy, den började bra men slutade rutten.
Vi gick vår vanliga runda och de var inga problem men när vi började närma oss huset var det en grannes hund och en till hund som sprang på gräsmattan och lekte
 och Noddy som är en vuxen hund som beter sig som en valp vill absolut med och lyckas riva sig loss från mig och lyssnar inte på mig när jag ropar och grannens hund börjar skälla och morra på han.
Den andra hunden och Noddy hände det nog inge med för de verkade komma överrens men iallafall dem började springa alla tre och jag sprang efter jag sa förlåt och att han slet sig till båda personerna när de kom ikapp oss men dem sa ingenting, inte ett ord.
Dem såg ju att jag försökte hålla emot och att han slet sig borde man inte kunna säga nått ialf?
 iallafall när en person ber om ursäkt?
det är inte så att Noddy är aggresiv, han slet sig för han ville vara med och leka och springa runt med dem.
Men men ingen skada skedd mer än att två personer är säkert väldigt sura och gnäller om situationen nu och säkerligen kommer det att älta det länge till
Liksom come on han hade ju f*n till och med kopplet samt kopplets dosa flygande efter sig!

allt detta hände på bara en minut kanske, okej om de stack och man sprang runt och letade.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0