lite bb lite nelly lite allt möjligt

Snart borde man få skattedeklarationen, hoppas man får en något stor summa tillbaka eller aa egentligen spelar de ingen roll hoppas bara att jag slipper betala tillbaka.
Ni som följer big brother, såg ni igår dagens avsnitt? snacka om att dem gör allt för att bli valda särskilt hon i blått men Martin i Big brother måste verkligen vara lycklig nu haha fifan asso va han har tjatat om kvinnligt sällskap..
Och undra om de blir några intriger mellan patrik och annie eller va hon nu är heter, den skumma bruden. Eftersom patrik pilla lite här och där på harem bruden i lila både i duschen och under ett lakan elr om det var en filt haha! Kul iallafall att de händer saker nu i big brother innan var det bara som att de sov hela tiden..

Imorgon är det öppning som gäller sen blir de nog lite träning. Sen ska jag höra av mig till lotta hon snackade något om det i veckan att vi skulle käka middag hemma hos henne med lite vin, mys mys.
Sen på lördag ska jag på dagskryssning med brorsan o hans brud haha. Hoppas det blir taxfree på båten, har dock aldrig åkt dagskryssning så får väll se va det är.

Juste kollade nyss på nelly, på deras nya sida. Men var inget som lockade mig eller så kan det vara att man är trött och seg så man finner inge som är mer intressant än sängen. Var inne i en lång period utav att shoppa på nätet vilket jag fortfarande gör iofs men inte alls lika mycket som förr. Kan vara att man inte har någon garderob för tillfället och att ett rum hemma hos morsan tas upp av fulla ikea kassar med kläder. Håller på att leta lägenhet och de går inge bra, jag har insett att jag aldrig skulle få ta så högt lån jag själv hade velat så får bli hyresrätt när man väl hittar någon..

Nu blir de lite avkoppling och snack med syrran innan man lägger huvudet på kudden
        

                                                                                         - Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0