musik,

Nu drog min äldsta brorsa, fick reda på att han gillar pitbull haha de trodde jag inte men men man lär sig något nytt varje dag. Iofs är pitbull bra om man vill peppa till sig inför träning/party humör :)
Vet ej om jag sagt det förut men Bruno marz låt - Just the way you are gör mig på glatt humör, tror de är melodin och hans röst som gör det men gillar den fortfarande, jag brukar tröttna fort på låtar (lyssnar sällan klart dessutom på låtar när jag väl lyssnar på musik) men inte tröttnat på den ännu.

Ska jag vara ärlig börjar jag gilla Justin Bieber sång baby, hatade nästan den i början men med tiden har den börjat spela här hemma. Hade han inte varit en snorunge hade nog folk inte tänkt samma tankar om låten men men här är ett klipp från Glee, sen så fastnar låten i huvudet på en då det är en sådan text som lätt gör det.



Katy perry - Firework är också bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0