någon som vet några snygga student klänningar?

Sitter nu och hjälper syrran hitta en snygg student klänning, jag kommer ihåg hur jobbigt de var när man själv behövde hitta någon och man sprang från affär till affär och prövade olika. Kommer dessutom ihåg att alla verkade likadana till slut ändå. Jag tog studenten -08 så de var inte så länge sen men de känns som det, tiden bara rinner iväg. De slog mig i torsdags att jag snart varit på mitt jobb i 3 år, jag minns fortfarande min intervju, hur nervös jag var när jag satt mitt emot min nuvarande chef och blev frågad massa frågor. Minns knappt frågorna, minns mest hur jag kände mig innan, under tiden och efteråt. Usch jobbigt att vara nervös :P



nej nu ska jag kika vidare och se om man är till någon hjälp eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0