20/3-11 18:54

Ännu en slacker helg, kollat på film o sådana grejer. Drog till skärholmen idag och jag handlade en present till Maria som fyller år imorgon samt så passade jag på att köpa lite hundmat o lite andra saker dock inga kläder :)
Suttit nu på eftermiddagen och kollat på Californication, speciel serie men på sitt underliga sätt bra



Ikväll kommer big brother live så ska bli kul o se om de e Nicky elr om de e Katerina, hon har varit nominerad många ggr men ändå är hon kvar så får se om hon klarar sig igen elr åker ut. Nej nu ska jag plocka lite här hemma och sedan ut med vovven

C'Ya


förresten de lutar mot iphone4 med tele2 abonemang vet dock inte vilket, fick ett tips från Ida som kommenterade ett av mina tidigare inlägg och har kollat lite på det och de blir antinge Smart eller Maxi men får se, har nog bestämt mig på måndag eller tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0