5/8 14:52

guess who's back.. Idag är sista dagen på min semester vilket verkligen suger då det varit skönt med paus men samtidigt så vet jag att det kommer vara skönt att komma igång igen :) ny termin och en ny barngrupp eller iallafall hälften "nya".

vad jag har gjort under min semester kan jag inte riktigt sätta mitt finger på. Promenerat, Varit på Öland, shoppat, slappat, festat, grillat, hakat på när bilen skulle fotograferas samt någon bilträff...BORING kan jag ju säga om de sista jag nämnde men men sysselsättning trots allt.. här är en del bilder som jag kan dela med mig utav

 

  

 

 

 

    

 

 Hmn har tydligen inte tagit så mycket bilder under semestern eller en del till men de är typ utav samma stuk.. Nu ska jag säga till Tove att jag skrivit här och om en stund är det dags att tvätta, yeey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0