Arbetsvecka slut

Den här veckan har gått sjukt fort ! Sitter och väntar på bussen och de är fredag idag, bättre än så blir de inte. Eller jo slutar jätte tidigt :)

Igår gjorde jag kycklingburgare. Malde kycklingfilé och de var nog bland de äckligaste jag sett ! En geggig rosa klump.. Men de vart jätte gott synd bara att jag inte tog någon bild på de.
Den här veckan har jag inprincip bara jobbat, tränat efter jobbet och bara vallat hemåt för att laga mat, ätit rastat hunden, gjort mig i ordning för att lägga mig och sedan sova för att sedan vakna och börja om på nytt... Segt att komma tillbaka från semestern men samtidigt skönt att inte lalla runt :)

Juste ! Lagade lax här om dagen (iklädd plast handskar) men för att vara någon som verkligen VERKLIGEN inte gillar lax eller ens lukten utav det så var den faktiskt god och alla som smakade tyckte om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0