Äntligen sängdags

Äntligen i sängs ! Så himla skönt att bara ligga och varva ner. Öppnar imorgon på jobbet så ska upp innan 5 imorgon huptuptup. Inte nog med det så har vi kvälls planering så kommer rosta på jobbet åtminstone till halv 6-6 hoppas dock inte på längre.. Vi behöver iofs sitta och göra i ordning allting för föräldrar mötet så de är ett plus att bara fokusera på det meeen med tanke på att jag öppnar så hoppas att jag är någorlunda alert i huvet så de blir bra men går undan :) som jag sa till någon förut effektivitet är det bästa som finns enligt mig men vi kom fram till att det är bland de bästa som finns =) nej nu är nattmössan på, sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0