Härliga kramar under en lång dag

Nu är jag hemma, kom visserligen hem för ett tag sen men suttit och snackat med min äldsta bror samt mamma. Dagen har varit lång men ändå gått relativt fort, fick mycket gjort inför föräldrar mötet :) känns som en mild lättnad, vi kommer att sitta med den lite då och då för att hinna klart med det.

Måste bara berätta om hur härligt bemötande jag fick utav mina barn på avdelningen.. De som hade kommit, de var några som jogga/sprang i full fart mot mig och kom med världens kramar och med härliga leenden, i sådana lägen måste jag säga att jag har världens bästa jobb ! Brukar visserligen få kramar men just den här morgonen kändes det extra gosigt då jag var så trött :)

Nu blir det nog bara att försöka få någon annan att gå med vovven så jag kan dega ihop helt och hållet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0