Högljudda barn som inte ger med sig

Idag var dagen då ens tålamod sattes på prov och fyyyy vad det var påfrestande.. Ett barn hade riktiga skrik utbrott och det gick inte att få tyst på, hoppas inte det blir samma visa imorgon för det kommer inte mina öron att klara av usch ! Döv innan man ens blivit 25 var det enda jag sa när jag kom hem. Själva utbrottet var pga att barnet inte fick som det ville vilket är standard iofs men vad gör man i sådana situationer när det inte fungerar, när det förstör för andra och stör dessutom..? Ja jag vet jag är en pedagog o detta är mitt yrke men de handlar om att detta barn skriker så högt att alla andra får ont i öronen inte bara jag.. Men att man samtidigt inte att ge med sig inte leder till något bra....

Aja nu är de kväll och jag börjar trötta ihop nu så ska se lite på film sen blir det dags att sova godnatt allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0