Hundparad Elr vad

Var ute med hunden vid åtta och de måste vara den värsta tiden att vara ute med en hund om man inte orkar med andra hundar ! De var ju som värsta hundparaden ! Blev så himla irriterad, tror nog att en hundägare hörde mig när jag sa " va f*n är det här en j*vla hundparad eller ! " ni som har hund förstår mig, de är jobbigt när man vet att ens egna hund är väldigt nyfiken på andra hundar och drar gärna, oftast är min hund inte så glad mot andra hundar speciellt inte hanar så då orkar man inte ens försöka ibland och ikväll var en sådan kväll sen hjälper de inte att de är halt och om han ville så skulle han lätt kunna dra om kull mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0