is promenad på mälarn

haft problem med att lägga upp frånmobilen hela dagen så nu lyfte jag arslet ur vagnen och la in bilderna från promenaden istället på datorn..

image description

       innan vi gick ut på isen, mycket folk :)
image description
Tove ute på isen, man ser sjöberget bakom henne samt örnbacken
image description
tunn is, självklart var jag tvungen att gå fram och testa lite :P
image descriptionimage description
Några av husen på ön Lindholmen.. lite kusliga hus, gamla och udda men fina på sitt sätt :)
vi kikade in i fönstrena och de var verkligen gammalt.. skulle behöva rustas upp :P
men som mina kollegor sagt när jag lagt en kommentar i denna stil, för gammalt behövs bli mer mordernt elr nää borde vara mer stilrent och modernt.. då får jag höra tillbaka "dagens ungdomar" sen skrattar dem, inte elakt utan tror nog mer att de var roligt hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0