sommar längtan

Idag hade vi möte efter jobbet så är smått seg. Vart en bra dag tycker jag idag iallafall.. hade mini röris med barnen men kan dock säga att jag inte tränat så bra alls på sista tiden så de vart ett rejält pass för mig med ! men de är så himla kul med den skivan. De är en mini röris skiva från friskis och svettis, super bra och rolig när vi köpte den kostade den drygt 200 kr men vet inte vad den kostar i nuläget men värt pengarna !

Sitter nu hemma fortfarande sjuk, blir väll så med "dagisbakterier".. men är pigg ändå så de gör inget :) ska glo runt lite på olika bloggar sen måste jag nog bädda ner mig. Öppnar imorgon så de blir att gå upp tidig för mig och efter jobbet ska jag möta Kristin, hon ska fixa mina naglar UNTZ UNTZ funderar på lite ljusblått vs mörkblått vid topparna men får se kanske ändrar mig imorgon under dagen :P


 Längtar till sommaren.. i sommras var jag så brun ! helt sjukt egentligen och nu är jag näst intill likblek haha men antar att jag var så brun bara för att jag jobbar på förskola.. på sommaren är man ute från morgon till kväll typ eller okej nu överdriver jag men vi är de nästan hela dagarna..åååh längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0