17/7 22:49

Ett tjafs, en middag och tvättstuga. De är de jag gjort idag som jag kan kalla för gjort annars har jag bara slappat och de är så himla skönt ! Jag vill mer än gärna vara en hemmafru fast de skulle ju bara fungera om man var kanske en fotbollsfru.. Jaja drömma går ju. Är så himla mätt efter en stor tacos middag var visserligen tvungen att skynda på eftersom jag tvättade men gott var de iallafall och nu doftar alla kläder jätte gott, älskar lukten av nytvättade kläder (:. Nu ska jag kolla på SVT Play på mobilen... Vaknade här om natten runt tre och kunde inte somna om så gick in på appen och kollade på uppdrag granskning två avsnitt ena handlade om Ikea snubben och de andra handla om olaglig nedladdning, om grupper som kan allt om de där och delar med sig om nya filmer som inte släppts osv.. Gillar uppdrag granskning faktiskt. Nej säger väll godnatt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0