update bombaderad utav bilder

Inte skrivit på ett bra tag nu men kan ladda upp lite bilder på saker jag gjort eller snarare de jag kommit ihåg att ta bild på..
 
 
 
 
 
 
 
så lite bilder vart de ändå.. snart är de semester så de ska bli najs. Jobbar några dagar till sen blir de några veckor semester :) dock betydligt mycket lugnare än förra sommar semestern :P  idag blir de lite utav att städa dock är jag seg från igår dagens händelser så är inte den aktivaste idag men men nått blir nog gjort :) för er som undrar lunchade jag med Lotta linn o crippa på O'learys sedan vart de några pilsner nere vid trekanten för att sedan hamna på diset en stund sen vart de bowling, kom två om jag minns rätt fick jag iallafall 187 poäng så de är väll bra iallafall :) efter bowlingen drog vi till de där fiket i/vid HM som tydligen serverar alkohol på kvällarna vilket jag inte hade en aning om men men kvällen slutade iallafall på diset i kareoke stämma och NEJ ingen av oss sjöng i micken men från båset vart de en hel del haha..fyllskallar.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0