2/6 09:00

Godmorgon, lördag idag och de låter som att de regnar idag igen.. Har inte rest mig upp ur sängen ännu men ska göra de snart och dricka kaffe. Typiskt att de ska regna när jag tänkt ta en promenad på morgonen... Känner mig inte direkt sugen alla att Göra det längre. Som jag skrev för ett tag sen så har jag haft ont i knät men de har blivit bättre nu dånar de bara i knät och gör ont om jag ligger konstigt med knät så under tiden jag har haft ont har jag legat lågt med träningen men om de inte smärtar nu under helgen kör jag på. Magen börjar sakta bli bättre så de känns härligt ! Så bortsett från regnet som inte gör så mycket egentligen så är allt på bättrings vägar för min del.
Här är kaffemaskinen som jag än försöker klura ut hur alla funktioner är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0