3/6 18:31

Regn ! Massor med regn hela helgen vilket skapat en känsla utav att inte göra någonting.. Eller bara göra saker som i vanligt fall inte känns nå kul o göra bär solen skiner på.. Städa ! Har små städat hela helgen lite här och där samt som jag sagt så har jag tömt garderoben och vikit om allting dock kan jag ju säga att garderoben räcker inte till så de är ändå inte i tillräckligt ordning för att jag ska vara helt nöjd men den är okej :) som ni sett har jag klagat på magen och äter mina tabletter dagligen och börjat äta kokt mat (bara soppa då de är enklast) men har ledsnat helt och hållet kan jag säga efter drygt två veckor snart.. Åt pizza iofs i fredags med syrran de va gott men ont fick jag.. Nu blir det en lång och skön dusch sedan blir de att dra fram kläder och träningskläder inför imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0