Tack för alla presenter

Man ber om några nudel in a cup och får en hel Willys kasse ! Vadå överdrift :P ! Nu har man nudlar för ett bra tag framöver :) bra att ha på jobbet :) Tisdag idag och jag är tröttare än någonsin meen snart får jag decka och drömma skönt så de är ett stort plus :) ska bara ut på en kort promenad. Glömt att säga vad jag fått i present förresten. Kan göra en lista:
iphone skal med bild på min vovve
Feta högtalare med bra bas
Pengar
Termos mugg
Glas med inbyggt sugrör
Roliga sugrör med puss munnar
Soppbok eftersom jag kämpar med mina soppor
Två nagellack, rosa o grönt
Body butter
Day Cream
Och nu tog de slut i huvudet kommer jag på något mer skriver jag efter som :) men tack för alla fina presenter :D :D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0