blåbär är super bra

NUU skiner solen så ska hämta hunden snart och gå ut :).. har suttit och läst på nätet om en sak jag undrat nu i några dagar.. om man får lika mycket vitaminer och kostillskott utav frysta bär som färska och de jag hittat är att de är bäst med färska men att frysta hamnar snäppet. Dock visste jag ju att färska är ju bäst men undrade mer om frysta bär inte alls ger lika mycket eller om de gör det. Men de visar sig att de är både bra och nyttiga. Så mina smoothies som jag skapat de senaste dagarna utav hallon och blåbär är både goda och bra 
Läste dessutom att blåbär är nog de bästa dunder bären som finns hittills och deras tillgänlighet är ju bara en bonus !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0