Godmorgon !

Ny dag ser ut att bli en bra dag, ska dra på mig mina nya skor jag köpt :) jag har fortfarande inte använt mina vita slimmad convorse men de kommer nog. Idag har jag sovmorgon, börjar inte förrän halv nio så har lite tid att sega också.. Vaknade av mig själv precis innan alarm klockan ringde vid halv 7. Med mina nya skor kom även en Everest to go mugg med andra ord en kaffemugg så får se om den är nå bra kostade bara 99 kr så kan inte klaga precis. Det är så skönt att beställa saker hem på nätet, man slipper allt bök med andra människor och dessutom stå i KÖ..! Nej nu ska jag inviga skorna samt to go muggen ha en bra dag :)

By the way Nike loggan är både på in och utsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0