inge sol

Hmn okej den idéen med att vara ute i solen kan man ju säga gick åt pipan.. inte en enda solstråle skiner.. men men mer tid till annat blir det i och för sig.. ni skulle sett mig igår jag fick värdens ryck vid sju tiden och började slänga ut allt i garderoben och vika om allt och sortera ut alla kläder efter väder samtidigt som jag höll på att laga mat men nu är det iallafall ordning än så länge.


Igår när jag gick på en kvällspromenad började jag tänka och grubbla en del och en av de sakerna jag kom fram till var att jag sysselsätter mig med saker hela tiden och att de måste vara dels för att inte tänka mycket på de som skett men samt för att inte röja på stan. Som jag sagt förut så är jag en person som håller mycket inom mig och jag undviker nog alkohol helt och hållet just nu.. för er som känner mig eller umgick med mig senast i somras eller höstas vet hur hårt det gick till men efter att farsan gick bort hände det något..något jag inte kan beskriva med ord men något hände.. men kommer nog gå ut mer sen när jag är redo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0