4/5 2012 18:14

Segis idag, uppe innan tuppen idag fast jag hade sovmorgon. Började inte förrän nio så lite störande när man vaknar vid 5 men men inget att göra åt. Efter att legat och dragit mig i sängen i typ 1 och en halv timme fick jag nog och gick upp, tog min fettförbrännar tablett och drog på mig träningskläderna och packade ned ombyteskläder sedan var det bara att lunka ner och träna.
Det var bara jag på gymmet idag igen och de var så otorligt skönt ! folk ger väll upp träningen när värmen kommer verkar det som eller gett upp sina nyårslöften om att bli "nyttiga och träna mer" Vid lunchtid brukar min energi vara helt slut men de är för att jag är så dålig på att äta något så jag tränar egentligen bara på min energi som jag laddar upp med från middagen dagen innan. Inte särskilt smart jag vet men är rätt slarvig av mig på den fronten..ska bli bättre eller jag håller på att bli det, försöker komma ihåg att äta frukt. Så ja jag vet själv varför energin tar slut vid lunchtid men de bara blir så.. Sen kan jag ju säga att jag äter lunch tidigt på dagarna vid 11.15 då jag arbetar på förskola så de blir inte så länge på tom mage ändå eller snarare kaffe mage :P

Ikväll blir det nog en filmkväll med syrran då hon frågade mig nyligen om jag ville ha det så de är nice. Resterande dagar utav helgen återstår att se vad som sker men kan säga att de få timmars sömn jag har fått får mig att vilja sova hela helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0