Hunnit med rätt mkt nu när man tänkt efter

Slut på denna dag då, höll på att skriva slut på denna helg.. Känns som att de har varit helg precis, gillar men ändå ogillar röda dagar för de blir fel i mina rutiner.. Har iallafall hunnit med en hel del idag under min ledighet. Köpt en ny tv, strosat runt ute i Täby, köpt en sladd som kopplar internet till tv och en soda stream smak samt besökt farsans grav idag. Gjorde de innan vi drog iväg och käka, han är begravd på norra kyrkogård (Solna) så ska åka dit snart igen med Antingen lite jord och blommor så att jag kan plantera eller i kruka vet inte vad som är bäst.. De är en kossa(nämner inga namn men de flesta kan räkna ut) som har planterat något grönt och FULT UTAN att checka med mig eller syrran.. Ser ut som om att hon lagt cement eller liknande vilket också är FULT varför inte göra det ordentligt om man ska göra det ? Ska det va så ska det ju va, Inge halvdant här för min del tack...så där av tanken med kruka då hon sabbat det.. Vi ska försöka komma överens om en gravsten eller vi är överens om hur den ska se ut men resten ej... 

Aja strunt samma kul att Tove är tillbaka från kryssningen och att hon fick träffa sin favorit artist samt hennes stora crush :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0