dålig uppdatering

Jag lovar att jag försökt lägga upp bilder och inlägg från i helgen (tidigare idag dock) inte orkat sitta vid datorn alls. Nå låt mig fortsätta ifrån lördagen och uppdatera er fram till idag. Som ni vet satt jag och Tove o drack lite vin sedan drog vi hem till Lotta och Sanne där Moa, Crippa, Maja tror jag hon hette och Jonas. Vi satt där och hade det trevligt sedan drog vi in till stan till något ställe jag inte varit på tidigare och tyvär minns jag ej namnet heller men de var nice musik iallafall :) Sedan drog vi till Kliens i gamla stan och var där resten utav tiden. De tillkom några under tiden och sedan sa det poff så var det bara jag och Tove kvar. Sen kom de några grabbar som Tove kände som bjöd på dricka hela tiden bl.a. skumpa och jag började ju avrunda natten med att dricka vatten men de insisterade på att vi skulle ha men i de stora hela var kvällen trevlig :) Dock kan jag ju säga att söndagen inte alls var lika trevlig, vi allihop mådde riktigt dåligt.. jag blev inte mig själv förrän närmare kvällen o då drog jag och Michel till Heron och käka på Pizza hut, yummie !

i brist på glas

meee
Jag och Tove när vi inte har tillgång till glas ;)



tove moa




image description


Igår och i morse tränade jag, de har tagit emot båda dagarna att gå upp ur sängen men märker att träningen ger resultat i hur mycket jag orkar och klarar av och de är ju jätte bra ! :D


Kom nyligen hem från en promenad med Tove och innan dess var jag inne i stan och shoppade med Krille. Jag har fått solglasögon streck ! jobbar ju utomhus mesta dels nu när vädret är så fint och upptäckte det idag, usch haha men men får se till att de försvinner :P

Krille
Krille när vi är på G hemåt


Tovelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0