Utmattad o skönt

PROPP mätt och seg. Var på Naturhistoriska med barnen och en del föräldrar, tyckte det var jätte trevligt och jag blev sugen på att åka till Cosmonova ! Jag är en Sucker för dokumentärer kan jag ju säga :) men men Seg som sagt o kan erkänna att de tog på energin att knata runt men drog iallafall en sväng till gymet efter jobbet idag och de va ju riktigt HÄRLIGT! jag mötte upp Tove efteråt och knatade till mälarhöjden och halvvägs dit så tog energin HELT slut. Var tvungen att ta tuben hem för var helt slut och de är så skönt ! (nu när man är hemma :P) nu har jag iallafall hämtat ut mina nya tränings skor ska öppna upp dem snart :) ska bara kolla på let's dance. trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0